Gymnázium Benešov
POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
Žádosti o poskytnutí informace podle § 13 zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají ústně nebo písemně.
Ústně lze podat žádost:
telefonicky (u sekretářky školy)
osobně (u sekretářky školy)
Písemně lze podat žádost:
poštou na adresu školy
předáním písemné žádosti u sekretářky školy
elektronickou poštou na: gymnazium@gbn.cz
Sazebník úhrad za poskytování informací
Tento sazebník stanoví v souladu s ustanovením §17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a ve znění pozdějších předpisů a zákona 634/2004 o správních poplatcích.
Za pořízení jedné strany kopie A4 1 Kč (oboustranná kopie A4 1,50 Kč)
Za vydání stejnopisu, opisu, kopie nebo výpisu z úředních spisů, ze soukromých spisů v úřední úschovně, z rejstříků, z registrů, z knih, ze záznamů, z evidencí, z listin nebo z dalšího písemného a obrazového materiálu, popřípadě sdělení o negativním nálezu za každou i započatou stránku 50,- Kč
Za odeslání informace na adresu udanou žadatelem:
poštovné dle ceníku České pošty, a.s.
elektronickou poštou zdarma
přirážka za zaslání informace na dobírku 20,- Kč
Příjem petic, stížností, žádostí a dalších podání
petice, stížnosti, žádosti a podněty se podávají písemně buď poštou k rukám ředitele školy nebo osobně u sekretářky školy
ředitel školy vyřizuje stížnosti, žádosti a podněty ve lhůtě do 60 dnů ode dne následujícího po dni podání
ve lhůtě do 30 dnů jsou podle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, vyřizovány petice.